Tag 3 betala för 2

 
 
Blev en supersnabbis på stan. Köpte lite tröjor till barnen. 2 till Maximilian och 1 till Celine. Fast Maximilian var bra besviken att tröjan med My little ponny var till Celine. Den var ju såå vacker enligt honom. Det fanns alla storlekar i dom tröjorna jag spanat in. Det är storlek 86 på Celines tröja och hon har storlek 74 nu men hon växer ju i den någon gång och den var ju bara för söt. En julklapp kanske? ¨Tiden går så fort så det är snart jul Uscha.
 
 
Celine hade gått upp ca 400 gram på 1,5 månad. Tro det eller ej men hon ligger faktiskt typ 1 mm under normalkuran..Hon som alltid legat över normalkuran. Fast vad är normalt egentligen? Hon vägde ju 4378 gram när hon föddes vilket är skapligt stort om man frågar mig. Det är sällan man ser någon väga så mycket om man tittar på nyfödda. Hon vägde över 1 kilo mer än Maximilian, fast han var ju 6 veckor för tidig så han hade blivit en stor klump han med :P Jag får stora barn helt enkelt. :)
 
 


Kommentarer
Anonym

Nej då, det är inte så stort. Det är många som väger 4kg och över som nyfödda :)

2012-08-06 @ 17:14:48
Anonym

Nej då, det är inte så stort. Det är många som väger 4kg och över som nyfödda :) Vissa väger till och med över 5-6 kg :P

Svar: Ja nog finns det jättebebisar alltid, till och med någon som vägt 8 kilo och då känns inte 4,3 så himla mycket. Men jag har faktiskt inte sett många den senaste tiden som väger över 4 kilo :P
elinsoderberg.blogg.se

2012-08-06 @ 17:15:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0