Stan och pyssel.

Idag blir det att fara in till Bollnäs, har tittat ut en spegel jag ska köpa, lät som jag skulle köpa en åt mammsen med. :) Hoppas på att hitta en matta till Celines rum med, har inte alls hittat någon som fallit mig i smaken, och som skulle passa in, så idag ska jag på mattjakt och hoppas på ett fynd.
 
Senare i eftermiddag ska vi över till Fritz och Evelina, det är nämligen så att barnens gudfar Fredrik (Fritz som jag alltid säger) fyller år idag. Stort Grattis till honom :) i helgen ska jag och Eveline försöka oss på en pyssel dag, är grymt pysselsjuk nu!
 
Nää nu blir det frukost och sedan fixa ordning innan vi drar mot bollnäs.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0