Skavsår..

Har idag tillbringat hela dagen hos mamma för att skruva byrå, två stycken.. Eller jag skruva dom och mamma hon.. ja vad gjorde hon egentligen ? :P Så nu har jag skavsår i handen efter skruvmejseln.. Men ack så bra det blev.. Tog även en till tur till Linängen idag, jag ångrade att jag inte köpte 2 ljuslyktor så vi tog en snabbis ut dit igen :) Fick sedan min favorit rätt hos mamma. HETA RÄKOR ! Mums !
 
 
Nu sover Celine och Maximilian badar och jag ska skruva takkrona... I morgon blir det en tur till bollnäs med Evelina för att shoppa lite pyssel. Det skriker lite i min pysselnerv ! Tror jag vet vad jag är ute efter för pyssel allifall. Får se vad som dyker upp när man är på stan :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0