Skallebank

Inatt har jag sovit som en kratta, Celine har vaknat flera gånger och jag har haft svårt att somna om. Så nu har jag vart vaken sen kl 4, så nu är jag helt slut och har huvudvärk. Tror inte jag kommer orka göra någonting idag, känner mig överkörd..
 
Men tidigare i morse typ halv 7 skruva jag ner en hylla i hallen och målade för dom gamla fula hålen så ska Tobias få sätta upp en ny :) Köpte egentligen hyllan till Celines rum, men upptäckte att jag samlat på mig lite för mycket. Så den kommer passa utmärkt i hallen istället.
 
Här kommer två bilder sen igår då Maximilian verkligen ville vara med sin lillesyster och rå om henne. Han var så duktigt på att mata henne (fast hon tyckte det gick lite sakta ibland) sen gjorde han henne till en jultomte i badet. Älskade barn <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0