Prinsen är hemma.

Men nu har äntligen våran prins kommit hem efter att ha envisats med att sova borta ett par nätter. Han hade haft det bra ned farmor och farfar, dom hade målat staket och shoppat kläder som han hade fått valt helt själv :)
 
Själv shoppade jag lite åt Celine i söderhamn. Ni kanske tycker jag handlar lite kläder åt Maximilian och det gör jag! Men han har haft samma storlek i snart 2 år så han har kläder så det räcker och blir över ! och när jag handlar åt Celine köper jag ofta någon/några storlekar större så hon har att växa i.
 
Hittade allifall mössan som jag ångrade att jag inte köpte i Gävle, och det fanns endast 1 kvar i Söderhamn i rea korgen dessutom så den kostade inte många kronor. Var nog meningen att jag inte skulle köpa den i Gävle endå :) Hittade även en söt klänning, en riktigt höstklänning, och en till dregglis. Hade ju turen att ha 25% rabatt.
 
 

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0