Pigg..

God morgon!
 
Jag har fått sova 2 hela nätter nu, blir lika förvånad när jag vaknar med ett ryck och inser att kl är 6 och att Celine inte vaknat en enda gång under natten. Maximilian sover hos sin mormor så jag och Celine är själv nu här på morgonen. Har precis lagt henne igen, och jag funderar på att gå ut och fixa med en sak i garget, innan vi åker till mamma och skruvar byrå. :) Hoppas på bättre lycka denna gång och att Maxis inte klättrar på den så de går sönder så vi får ringa till Ikea igen och beställa en ny bit :)
 
 
Har påbörjat min inköpslista tills vi ska till Gävle. Än så länge är den kort, men den hinner granterat bli längre .
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0