Ny vecka.

Nu är det en ny vecka vilket innebär att Tobias har pappa ledigt denna vecka. Vilket är superhärligt. Idag ska vi dock vara på skilda håll men vi planerar en tripp till Järvzoo någon dag under veckan, och på onsdag ska jag ut på en kantarellplockningsdag med Jenny. Så ser planerna ut än så länge denna vecka. Måste bara berätta att lillgumman sov från ca 20:00 igår till 07:30 i morse i ett sträck utan att ens vakna till en endaste gång ! Men ena katten väckte mig istället med att stå och skrika i örat på mig vid 02:30..
 
 
Jag vaknade före Celine i morse såklart så satte mig vid datan och glodde runt på internet. Hittade en jättesöt jacka plus ett par höstskor som skulle passa henne utmärkt. Men nu har jag hittat så många jackor som skulle passa henne helt plötsligt, så jag kan inte bestämma mig för vilken. Får fundera ett par dagar. Men med ellos rabattkoder så dom alltid har blir det superbilligt hos dom jämt.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0