Mycket barnkläder.

Idag är vi mycket piggare så det blir en sväng till Bollnäs för att köpa lite välbehövliga städ och tvättgrejer. Sedan ska vi till mamma och skruva ihop lite ikea möbler hon haft hemme i över en månad och dom ligger fortfarande på golvet i sina kartonger. Vi gruvar oss nog eftersom det tog 4 timmar för oss att skruva ihop en tv bänk sist..
 
Är ute på jakt efter en höstjacka till Celine. Eftersom den jag fick från Ellos var i fel storlek och orkade inte skicka tillbaka den,så den passar nog till våren istället.Så nu är jag ute efter en ny, eller en overall. Har inte sett riktigt någon som jag super gillar. Jo en från Lindex faktiskt, brukar inte hitta så mycket barnkläder där då jag tycker kappahl och H&M oftast har finare. Men ibland har dom sina guldkorn !
 
 
Det blir mycket inlägg om barnkläder nu för tiden. Men det är ju så roligt och jag skulle kunna lägga ut bilder nästan varje dag på något fint barnplagg. Men jackan på bilden tycker jag är så söt, men kanske lite för söt?


Kommentarer
Angelica

Tror nog den jackan skulle passa perfekt på henne :)

Svar: Vilken Angelica är det? Söderlind? :)
elinsoderberg.blogg.se

2012-08-09 @ 09:48:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0