Knäpp kort på mig.

Jag förstår mig inte på mig själv ibland, alla i huset sover utom jag! Vaknar jag till på morgonen har jag så sjukt svårt att somna om.. Någon gen efter mamma skulle jag tro. Men detta resulterar i att jag blir jätte trött senare på kvällen, och inte nog med det ser du ut att vara skit väder ! Det skulle ju vara fint denna vecka. Eller? idag har vi ingenting planerat. Ska nog pyssla på i Celines rum, har lite beslutsångest vart jag ska ha endel saker. Men det blir nog bra till sist, Så om någon dag kanske ni får se någon bild :P
 
 
Maximilian är för härlig. Oftas vill han inte vara med på kort men ibland har han sina ljus stunder som för någon dag se då han satte sig på en stol och säger: Men knäpp kort på mig då mamma. Då är det bäst man är snabb så man hinner få något kort allifall.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0