Härliga brännbolls lördag !

Igår hade vi en super härlig dag på brännbollsplan. Dock blev de inge spelande för mig och tur kanske de för annars hade vi nog inte kommit på 3:e plats. Vinnarna var klart värdiga och super duktiga, men inte för att skryta, eller jo föresten det tänker jag göra, så var min lillebror nog faktiskt bäst av allihopa och hans lag kom 2:a. Han varvade gång på gång och tog säkert 50 lyror ! Jag och barnen spenderade mestadelen av våran dag med Anna och hennes goa bebismage :) Fast Maximilian härjade med allt och alla, speciellt stor tjejerna och farvoritdagis"fröken" Janne. Efter brännbollen var det fest med grillning men det skippade vi då vi var alldeles slut och ungarna med så vi åkte hem och kollade film istället.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0