Fredag morgon.

Just nu är det bara jag som är vaken i huset, barnen sover. Helt otroligt att Celine sover än när hon inte vaknat någon gång inatt.. Men själv kan man ju såklart inte sova. Hinner inte heller, ska hämta upp Evelina vid 10 tiden och sedan ska vi åka in till Bollnäs och göra stan och lite andra affärer och uträtta lite ärenden.
 
Sen ska jag hämta en gullig liten stol jag köpt av Tessan.. Men det är lite jobb med den innan den är klar. Tror faktiskt den ska flytta in till Maxis rum om det blir som jag tänkt mig. Kanske pysslar på med den i helgen när vi ska ha en pyssel dag, om vi hittar nå roligt att pyssla med vill säga.. Jag hoppas på att hitta lite smått och gott.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0